Trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej DOTYKAM=WYGRYWAM

Dodano: 14.10.2014 [12:25]


Od początku października trwa trzecia edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku organizatorzy kampanii, bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc październik, Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. 

Na czym polega re-CYC(ling)?
Salony bieliźniane biorące udział w kampanii (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl) zostały wyposażone w specjalny kosz na zużytą bieliznę, tzw. „KOSZ NA BIUSTONOSZ”. Wystarczy wrzucić do niego swój stary, znoszony i źle dopasowany biustonosz (który zresztą dłużej noszony może zaszkodzić zdrowiu naszych piersi) i w ten sposób wesprzeć Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Każdy, kto w taki sposób włączy się w kampanię będzie nagradzany kuponem rabatowym o wartości 20 zł na zakup nowego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache

Po zakończeniu akcji, zebrane biustonosze zostaną przekazane do recyklingu firmie LEIER., zajmującej się wytwórnią wysokiej europejskiej jakości materiałów budowlanych, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z recyklingu zostanie przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny wspierającej walkę z rakiem piersi! Dodatkowo, marka Panache przekaże część zysków ze sprzedaży biustonoszy w miesiącu październiku na cele statutowe stowarzyszenia. 

- Ruch Społeczny Polskie Amazonki działa zgodnie z hasłem. Dosyć gadania. Czas na badania! Z chęcią angażujemy się w inicjatywy takie, jak kampania DOTYKAM=WYGRYWAM, które edukują i praktycznie podchodzą do profilaktyki nowotworów. Każdy oddany do re-CYC(lingu) stanik to fundusze na zorganizowanie bezpłatnych badań piersi. Drogie Panie, dosyć gadania zapraszam do działania! – mówi Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

W sklepach z bielizną Panache, w sieci dystrybucyjnej MUSES można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż, na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy wykonywaniu samobadania piersi. 

Ambasadorzy Dotykam=Wygrywam
Akcję poparły już ambasadorki kampanii, które same podjęły się wyzwania wyrzucenia swoich znoszonych biustonoszy. Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Grażyna Wolszczak, Małgorzata Potocka (Teatr Sabat), Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Daria Widawska, Natasza Urbańska, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Kisio, Aleksandra Mikołajczyk, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Gzyra, Magdalena Modra. Ponadto, w kampanię zaangażował się także Artur Chamski, który razem z pozostałymi Ambasadorkami czynnie wspiera akcję, namawiając wszystkie panie do regularnego wykonywania samobadania piersi. 

Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache.

- Będąc w przemyśle bieliźnianym za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi. Dodatkowo, „Kosze na Biustonosze” są łatwym sposobem pozbycia się zalegających w szufladach niechcianych staników i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi – podkreśla organizatorka, Izabela Sakutova.

Polecaj